راه اندازي سامانه درخواست صادرات و واردات دراتحاديه توليد و تجارت آبزيان

با بهره گيري از تمام ظرفيت هاي سامانه سانا شرکت دفراز اين سامانه در اتحاديه توليد و تجارت آبزيان به بهره برداري رسيد با کمک اين سامانه امکان ثبت نام اعضاء و پرداخت حق عضويت ساليانه بصورت الکترونيک فراهم گرديد و همچنين امکان ثبت درخواست صادرات و واردات محصولات دريايي اعضاء با قابليت صدور کد رهگيري جهت پيگيري در گمرک جمهوري اسلامي ايران فراهم گرديد  در طي سالهاي گذشته بيشترين فعاليت هاي اتحاديه به ساماندهي اعضا ، تعامل با ارگانهاي سياستگذار و تصميم ساز ، جذب و هدايت اعتبارات به سمت توليدات آبزيان صادراتي ، تلاش در جهت بخشودگي سود و متفرعات صنعت ميگو ، اخذ جوايز صادراتي ، ارتقاء کمي و کيفي توليدات و هماهنگي در کشف و شناسايي بازارهاي جديد بوده است . خوشبختانه اقدامات اتحاديه مورد استقبال اعضا قرار گرفته به نحوي که در مجامع اخير اتحاديه اکثريت قاطع اعضا در مجمع حاضر و با شور و حرارت تمام نسبت به تصميمات مهم اتحاديه اعلام نظر مينمايند. خوشبختانه با واگذاري کامل امر صادرات آبزيان به بخش خصوصي ، جهش بسيار مطلوبي در امر صادرات آبزيان کشور حاصل شد و مقدار صادرات از حدود ۶۰ ميليون دلار ( شامل ۵۵ ميليون دلار خاويار و تنها ۵ ميليون دلار صادرات آبزيان ديگر) درسال ۱۳۷۳ به ۵۰۷ ميليون دلار صادرات در سال ۱۳۹۶ ( که تنها ۲٫۷ ميليون دلار آن خاويار بود) رسيد. خوشبختانه با همت و تلاش صادرکنندگان آبزيان کشور ، با کشف بازارهاي جديد و نيز توجه به موضوع تنوع بخشي به اقلام آبزيان صادراتي اين جهش طي سال هاي اخير عليرغم تمامي تحريم ها و فشارهاي اقتصادي ادامه داشته و صادرات آبزيان کشور طي ده سال گذشته ساليانه  رشد داشته است. هدف اصلي اتحاديه ايفاي نقش در توسعه بازارهاي داخلي و صادراتي آبزيان است که بدين طريق اصلي ترين وظيفه خود رادر حمايت از اعضا را به درستي انجام داده و در يک تعامل متقابل ، روند توسعه صادرات اين محصول را ارتقا دهد که اين امر توسعه توليد ، افزايش اشتغال و کاهش فقر و بيکاري در نواحي دور افتاده ساحلي و نيز رونق کسب و کار صيادان و آبزي پروران و صاحبان صنايع شيلاتي را در پي دارد.

نظرات کاربران

متن نظر شما چیست





پيوند هاي مرتبط

اطلاعات تماس

  • تلفن : ۳۱ الی ۸۸۳۳۹۸۳۰
  • فکس : ۸۸۳۳۹۸۳۰
  • آدرس : جلال آل احمد بین کارگر و چمران خ پروانه پ ۱۰ واحد ۶

چرا ما را انتخاب کنید ؟

مشتری مداری

شرکت دانش فن آوری راهگشایان زمان (دفراز) توجه به نیاز مشتری را سرلوحه تمام فعالیت های خود قرار داده است.

نوآوری

چشم ها را باید شست، جور دیگر باید دید.
کارشناسان ما در دفراز سعی در شناخت مسایل از زوایای دیگر دارند تا بتوانند راهکاری جدید برای حل مسئله ارایه نمایند

تجربه

دفراز با تجربه بیش از یک دهه و ارایه خدمات به مشتریان فراوان ، سعی در ایجاد راهکار های نرم افزاری برای سازمان ها گوناگون نموده است.