مدیریت معاملات (TRS)
انتخاب پیمانکار و فروشنده درخواست های خرید کالا و خدمت بر عهده واحد تدارکات و قرارداد های سازمان می باشد تا مطابق با آئین نامه معاملات سازمان نسبت به انتخاب فروشنده و پیمانکار اقدام نماید. به صورت کلی هدفمندی اصلی این سیستم تعیین شرایط و طرف مقابل در معامله می باشد ، منظور از معامله شامل تمامی معاملات کوچک، متوسط و بزرگ می باشد که به هر نحوه انعقاد قرارداد آنها می تواند مناقصه، مزایده، استعلام، ترک تشریفات و … باشد. این سیستم برای هر معامله یک کد معامله اختصاص می دهد که با استفاده از این کد در هر زمان امکان بازخوانی پرونده معامله امکانپذیر می باشد
امکانات نرم افزار
- امکان تعریف و مدیریت انواع معاملات
- امکان مدیریت معاملات کوچک (فاکتوری)
- امکان مستندسازی معامله
- امکان تعریف گردش کاری برای هر نوع معامله
- امکان برگزاری الکترونیک استعلام های معاملات متوسط (در صورت نیاز سازمان) بصورت 2 زبانه
- امکان برگزاری جلسات کمیسیون معاملات بصورت حضوری / غیر حضوری
- رمز نگاری پیشنهادات فنی و قیمت ها بصورت متقارن / نامتقارن
- بررسی لیست های سیاه و ظرفیت کاری پیمانکاران پیش از عقد قرارداد
- امکان اعمال کنترل متمرکز در سطح ستاد راهبردی
- امکان اخذ گزارشات تحلیلی و آماری و تهیه انواع صورتجلسات: مقایسه قیمت، در خواست خرید
- امکان اطلاع رسانی به صورت پیامک و فکس (سرور های تعریف شده داخلی سیستم)
چرا نرم افزار مدیریت معاملات ( TRS ) به لین مناسب سازمان شماست؟
4. پشتیبانی
کارشناسان ما در تمامی مسیر در کنار شما هستند و نسبت به رفع نواقص یا توسعه سیستم اقدام می نمایند.
3. بهره برداری
کارشناسان سازمان شما به سادگی آموزش دیده و در زمان کمی نسبت به استفاده از سیستم اقدام می نمایند
2. نصب و استقرار
پس از سفارش خرید در کمترین زمان نرم افزار در سرور و یا هاست اختصاصی سازمان شما نصب می گردد
1. مشاوره و دمو
با توجه به تخصصی بودن نرم افزار های ما برگزاری جلسه دمو می تواند جهت آشنایی با امکانات نرم افزار مفید باشد.