پرش لینک ها

مدیریت متقاضیان و اعضاء

اگر کسب ‌وکار خود را به صورت فردی یا گروهی اداره می‌نمایید می توانید با بهره گیری مناسب از تمام ظرفیت ها، امکانات سامانه الکترونیکی و نگهداری اطلاعات از متقاضیان (سانا)  فرآیند دریافت، ذخیره، نگهداری اطلاعات و سوابق متقاضیان را به نحو مطلوبی کنترل و مدیریت نمایید .

سامانه الکترونیکی و نگهداری اطلاعات از متقاضیان (سانا)، سیستمی کاملا اینترنتی و تحت وب بوده در جهت تسهیل در دریافت اطلاعات از متقاضیان سازمان ها و موسسات می باشد و این فرایند دریافت اطلاعات بصورت مرحله به مرحله با پشتیبانی از یک ماژول فرم ساز جهت دریافت اطلاعات مورد نیاز سازمان ها امکان پذیر است.

سامانه الکترونیکی و نگهداری اطلاعات از متقاضیان (سانا) را می توان نرم افزاری به منظور کنترل و سازماندهی اسناد، پرونده ها، تعریف گردش کار، ارجاعات و همچنین ارزیابی از پرونده متقاضیان در راستای رتبه بندی و دسته بندی متقاضیان و منابع موجود در یک سازمان یا کسب و کار تعریف نمود. به عبارت دیگر سامانه الکترونیکی و نگهداری اطلاعات از متقاضیان (سانا) یک نگرش سیستماتیک برای کنترل، نظارت، سازماندهی، ذخیره، بازیابی، جستجو اسناد و منابع با فرآیند تعریف گردش کار است.

امکانات نرم افزار

  • امکان ثبت، بارگذاری و آرشیو اسناد و پرونده ها متقاضیان
  • امکان خود اظهاری توسط متقاضیان بصورت آنلاین و مرحله به مرحله
  • قابلیت تولید فرم با استفاده از ماژول (موتور) فرم ساز
  • قابلیت تعریف انواع فرم های اداری، سازمانی، فنی، ارزیابی، …
  • تعریف فرم های اطلاعات پایه ویژه سازی شده
  • امکان پرداخت از طریق درگاه های اینترنتی شبکه شتاب بانکی
  • قابلیت ارجاع دسته بندی پرونده متقاضی به اشخاص دیگر
  • امکان تعریف سطوح مختلف دسترسی به ساختار بدون محدودیت
  • امکان تعریف سطوح کاربری و مجوز دسترسی ها
  • قابلیت ارجاع بخشی از اسناد و پرونده ها به اشخاص دیگر
  • قابلیت تعریف کاربران متعدد با سطح دسترسی ها و فعالیت های مختلف به سیستم
  • قابلیت تعریف چرخه (گردش) کار
  • امکان تعریف فرم ارزیابی و همچنین مدل های ارزیابی جهت ارزیابی از متقاضیان
  • انواع گزارشگیری متنوع و مدیریتی از پرونده ها و هر فیلد مورد نظر
  • امکان پیوست و ضمائم فایل، مستندات و مکاتبات به پرونده ها
  • تعریف و مدیریت فرم های روال های ثبت نام از متقاضیان
  • امکان تعریف گروه کاری و گروه بندی های کاری
  • امکان اطلاع رسانی به کاربران و متقاضیان از طریق ارسال پیامک ( بصورت فردی یا گروهی )

 

چرا نرم افزار مدیریت متقاضیان و اعضاء به لین مناسب سازمان شماست؟

سهولت نصب و استقرار

نرم افزار مدیریت متقاضیان و اعضاء به لین در مدت زمان بسیار کم و به سرعت در سازمان شما مستقر و آماده بهره برداری می گردد

قیمت مناسب

قیمت های ارائه شده در نرم افزار مدیریت متقاضیان و اعضاء به لین نسبت به امکانات تعریف شده در نرم افزار بسیار مناسب می باشد

امکانات متنوع

ماژول تعریف فرایند، ماژول های ارتباط پیامکی و ایمیلی، گزارش گیری متنوع ، پنل اینترنتی متقاضیان و اعضاء ، ابلاغیه ها و اطلاعیه ها

4. پشتیبانی

کارشناسان ما در تمامی مسیر در کنار شما هستند و نسبت به رفع نواقص یا توسعه سیستم اقدام می نمایند.

3. بهره برداری

کارشناسان سازمان شما به سادگی آموزش دیده و در زمان کمی نسبت به استفاده از سیستم اقدام می نمایند

2. نصب و استقرار

پس از سفارش خرید در کمترین زمان نرم افزار در سرور و یا هاست اختصاصی سازمان شما نصب می گردد

1. مشاوره و دمو

با توجه به تخصصی بودن نرم افزار های ما برگزاری جلسه دمو می تواند جهت آشنایی با امکانات نرم افزار مفید باشد.