
مدیریت متقاضیان و اعضاء
اگر کسب وکار خود را به صورت فردی یا گروهی اداره مینمایید می توانید با بهره گیری مناسب از تمام ظرفیت ها، امکانات سامانه الکترونیکی و نگهداری اطلاعات از متقاضیان (سانا) فرآیند دریافت، ذخیره، نگهداری اطلاعات و سوابق متقاضیان را به نحو مطلوبی کنترل و مدیریت نمایید .
سامانه الکترونیکی و نگهداری اطلاعات از متقاضیان (سانا)، سیستمی کاملا اینترنتی و تحت وب بوده در جهت تسهیل در دریافت اطلاعات از متقاضیان سازمان ها و موسسات می باشد و این فرایند دریافت اطلاعات بصورت مرحله به مرحله با پشتیبانی از یک ماژول فرم ساز جهت دریافت اطلاعات مورد نیاز سازمان ها امکان پذیر است.
سامانه الکترونیکی و نگهداری اطلاعات از متقاضیان (سانا) را می توان نرم افزاری به منظور کنترل و سازماندهی اسناد، پرونده ها، تعریف گردش کار، ارجاعات و همچنین ارزیابی از پرونده متقاضیان در راستای رتبه بندی و دسته بندی متقاضیان و منابع موجود در یک سازمان یا کسب و کار تعریف نمود. به عبارت دیگر سامانه الکترونیکی و نگهداری اطلاعات از متقاضیان (سانا) یک نگرش سیستماتیک برای کنترل، نظارت، سازماندهی، ذخیره، بازیابی، جستجو اسناد و منابع با فرآیند تعریف گردش کار است.
امکانات نرم افزار
- امکان ثبت، بارگذاری و آرشیو اسناد و پرونده ها متقاضیان
- امکان خود اظهاری توسط متقاضیان بصورت آنلاین و مرحله به مرحله
- قابلیت تولید فرم با استفاده از ماژول (موتور) فرم ساز
- قابلیت تعریف انواع فرم های اداری، سازمانی، فنی، ارزیابی، …
- تعریف فرم های اطلاعات پایه ویژه سازی شده
- امکان پرداخت از طریق درگاه های اینترنتی شبکه شتاب بانکی
- قابلیت ارجاع دسته بندی پرونده متقاضی به اشخاص دیگر
- امکان تعریف سطوح مختلف دسترسی به ساختار بدون محدودیت
- امکان تعریف سطوح کاربری و مجوز دسترسی ها
- قابلیت ارجاع بخشی از اسناد و پرونده ها به اشخاص دیگر
- قابلیت تعریف کاربران متعدد با سطح دسترسی ها و فعالیت های مختلف به سیستم
- قابلیت تعریف چرخه (گردش) کار
- امکان تعریف فرم ارزیابی و همچنین مدل های ارزیابی جهت ارزیابی از متقاضیان
- انواع گزارشگیری متنوع و مدیریتی از پرونده ها و هر فیلد مورد نظر
- امکان پیوست و ضمائم فایل، مستندات و مکاتبات به پرونده ها
- تعریف و مدیریت فرم های روال های ثبت نام از متقاضیان
- امکان تعریف گروه کاری و گروه بندی های کاری
- امکان اطلاع رسانی به کاربران و متقاضیان از طریق ارسال پیامک ( بصورت فردی یا گروهی )
چرا نرم افزار مدیریت متقاضیان و اعضاء به لین مناسب سازمان شماست؟
4. پشتیبانی
کارشناسان ما در تمامی مسیر در کنار شما هستند و نسبت به رفع نواقص یا توسعه سیستم اقدام می نمایند.
3. بهره برداری
کارشناسان سازمان شما به سادگی آموزش دیده و در زمان کمی نسبت به استفاده از سیستم اقدام می نمایند
2. نصب و استقرار
پس از سفارش خرید در کمترین زمان نرم افزار در سرور و یا هاست اختصاصی سازمان شما نصب می گردد
1. مشاوره و دمو
با توجه به تخصصی بودن نرم افزار های ما برگزاری جلسه دمو می تواند جهت آشنایی با امکانات نرم افزار مفید باشد.