امکان شناسایی شبکه فروش از شرکت تا مشتری نهایی را برای مجموعه شما فراهم میسازد و با ترغیب فروشندگان نهایی به فروش محصول شما، باعث رشد فروش و افزایش عملکرد برند شما نسبت به رقبا میگردد.
ارتباط شرکت معمولا با لایه دوم که شامل خریداران عمده و نمایندگی ها است، کنترل و اطلاع از لایه های پایینتر معمولا یکی از چالش های شرکت ها می باشد. هرگونه تلاش برای ارتباط با لایه های پایینتر حتی ممکن است با مقاومت نمایندگی ها روبروی شود.
باشگاه فروشندگان مانند باشگاه مشتریان است با این تفاوت که بجای تمرکز بر روی مشتری نهایی بر روی فروشنده نهایی شبکه فروش شما تمرکز می کند.
باشگاه فروشندگان، فروشندگان نهایی را با ابزار های گوناگون ترغیب به فروش محصولات شما می کند.