مدیریت فروش (CRM)
CRM یا Customer Relation Management امکان مدیریت منابع شرکت جهت ارایه خدمت و پیگیری مشتریان را فراهم می سازد.
شناسایی سرنخ های فروش (LEAD)، تعریف فرایند فروش، بررسی عملکرد تیم فروش، تعریف اهداف و در نهایت نظارت بهینه بر عملکرد فروش یکی از خصیصه های مهم یک نرم افزار CRM خوب در شرکت می باشد.
امکانات نرم افزار
سادگی : اکثر CRM های موجود در بازار کشور از پیچیدگی های فراوان برخوردار می باشند که تمایل به استفاده از این ابزارها در تیم فروش کاهش می دهد. ما با توجه به این موضوع سعی بر آن داشتیم که یک CRM ساده و در عین حال کارا را برای پیگیری امور مشتریان فراهم سازیم.
فاکتور زنی : تهیه پیش فاکتور، فاکتور رسمی و غیر رسمی با توضیحات جداگانه و امکان ارسال فاکتورها از طریق پیامک و ایمیل از دیگر توانایی های CRM دفراز می باشد.
چرا CRM به لین مناسب سازمان شماست؟
4. پشتیبانی
کارشناسان ما در تمامی مسیر در کنار شما هستند و نسبت به رفع نواقص یا توسعه سیستم اقدام می نمایند.
3. بهره برداری
کارشناسان سازمان شما به سادگی آموزش دیده و در زمان کمی نسبت به استفاده از سیستم اقدام می نمایند
2. نصب و استقرار
پس از سفارش خرید در کمترین زمان نرم افزار در سرور و یا هاست اختصاصی سازمان شما نصب می گردد
1. مشاوره و دمو
با توجه به تخصصی بودن نرم افزار های ما برگزاری جلسه دمو می تواند جهت آشنایی با امکانات نرم افزار مفید باشد.