مدیریت استعلام الکترونیک
منظورازمعامله شامل تمامي معاملات کوچک، متوسط و بزرگ مي باشد که نحوه انعقاد قرارداد آنها مي تواند بصورت مناقصه، مزايده، استعلام، ترک تشريفات و … باشد. سيستم مديريت معاملات قابليت به اتوماسيون درآوردن کليه فرآيندهاي برگزاري معاملات، ايجاد صورتجلسات را از زمان درخواست تا زمان انعقاد قرارداد را دارا ميباشد. اين سيستم براي هرمعامله يک کد معامله اختصاص ميدهد که با استفاده ازاين کد در هر زمان امکان بازخواني پرونده معامله امکانپذير مي باشد. بطور کلي هدفمندي اصلي اين سيستم تعيين شرايط و طرف مقابل درمعامله مي باشد ،
امکانات و قابلیت ها
- امکان تعریف و مدیریت انواع معاملات
- امکان مدیریت معاملات کوچک (فاکتوری)
- امکان مستندسازی معامله
- امکان تعریف گردش کاری برای هر نوع معامله
- امکان برگزاری الکترونیک استعلام های معاملات متوسط (در صورت نیاز سازمان) بصورت 2 زبانه
- امکان برگزاری جلسات کمیسیون معاملات بصورت حضوری / غیر حضوری
- رمز نگاری پیشنهادات فنی و قیمت ها بصورت متقارن / نامتقارن
- بررسی لیست های سیاه و ظرفیت کاری پیمانکاران پیش از عقد قرارداد
- امکان اعمال کنترل متمرکز در سطح ستاد راهبردی
- امکان اخذ گزارشات تحلیلی و آماری و تهیه انواع صورتجلسات: مقایسه قیمت، در خواست خرید
- امکان اطلاع رسانی به صورت پیامک و فکس (سرور های تعریف شده داخلی سیستم)
چرا نرم افزار مدیریت معاملات و استعلام های الکترونیک به لین مناسب سازمان شماست؟
4. پشتیبانی
کارشناسان ما در تمامی مسیر در کنار شما هستند و نسبت به رفع نواقص یا توسعه سیستم اقدام می نمایند.
3. بهره برداری
کارشناسان سازمان شما به سادگی آموزش دیده و در زمان کمی نسبت به استفاده از سیستم اقدام می نمایند
2. نصب و استقرار
پس از سفارش خرید در کمترین زمان نرم افزار در سرور و یا هاست اختصاصی سازمان شما نصب می گردد
1. مشاوره و دمو
با توجه به تخصصی بودن نرم افزار های ما برگزاری جلسه دمو می تواند جهت آشنایی با امکانات نرم افزار مفید باشد.