پرش لینک ها

مدیریت فروش (CRM)

CRM یا Customer Relation Management نرم افزار ارتباط با مشتری، امکان مدیریت منابع شرکت جهت ارائه خدمت و پیگیری مشتریان را فراهم می سازد.

شناسایی سرنخ های فروش (LEAD)، تعریف فرآیند فروش، بررسی عملکرد تیم فروش، تعریف اهداف و در نهایت نظارت بهینه بر عملکرد فروش یکی از خصیصه های مهم یک نرم افزار CRM خوب در شرکت می باشد.

 

 

امکانات نرم افزار

  • امکان تعریف مشخصات کالا
  • امکان تعریف معاملات
  • پرونده الکترونیک معامله
  • تاریخچه معامله
  • صدور پیش فاکتور
  • صدور فاکتور غیررسمی
  • صدور فاکتور رسمی
  • لینک اینترنتی مشاهده پیش فاکتور و فاکتور
  • ارسال فاکتور از طریق پیامک
  • ارسال فاکتور از طریق ایمیل
  • تعداد کارریز (روال فروش)
  • تعریف مراحل کارریز
  • مدیریت امکانات قابل استفاده در هر مرحله کارریز
  • اعمال نقش کاربر در مراحل کارریز
  • ثبت یاداور برای معامله
  • ثبت یادداشت برای معامله
  • آپلود مستندات برای معامله و مشتری
  • دانلودمستندات برای معامله و مشتری
  • گزارشات آماری از وضعیت فروش و فروشندگان
  • گزارشات روند از وضعیت فروش و فروشندگان
  • گزارشات عملکردی فروشندگان
  • کارتابل اینترنتی مشتریان جهت ثبت سفارش

چرا CRM به لین مناسب سازمان شماست؟

سهولت نصب و استقرار

CRM به لین در مدت زمان بسیار کم و به سرعت در سازمان شما مستقر و آماده بهره برداری می گردد

قیمت مناسب

قیمت های ارائه شده در CRM سازمانی به لین نسبت به امکانات تعریف شده در نرم افزار بسیار مناسب می باشد

امکانات متنوع

ماژول فاکتور زنی، ماژول تعریف فرایند، ماژول های ارتباط پیامکی و ایمیلی، گزارش گیری متنوع ، پنل اینترنتی مشتریان، ابلاغیه ها و اطلاعیه ها، سفارش گذاری اینترنتی

4. پشتیبانی

کارشناسان ما در تمامی مسیر در کنار شما هستند و نسبت به رفع نواقص یا توسعه سیستم اقدام می نمایند.

3. بهره برداری

کارشناسان سازمان شما به سادگی آموزش دیده و در زمان کمی نسبت به استفاده از سیستم اقدام می نمایند

2. نصب و استقرار

پس از سفارش خرید در کمترین زمان نرم افزار در سرور و یا هاست اختصاصی سازمان شما نصب می گردد

1. مشاوره و دمو

با توجه به تخصصی بودن نرم افزار های ما برگزاری جلسه دمو می تواند جهت آشنایی با امکانات نرم افزار مفید باشد.