مدیریت فروش (CRM)
CRM یا Customer Relation Management نرم افزار ارتباط با مشتری، امکان مدیریت منابع شرکت جهت ارائه خدمت و پیگیری مشتریان را فراهم می سازد.
شناسایی سرنخ های فروش (LEAD)، تعریف فرآیند فروش، بررسی عملکرد تیم فروش، تعریف اهداف و در نهایت نظارت بهینه بر عملکرد فروش یکی از خصیصه های مهم یک نرم افزار CRM خوب در شرکت می باشد.
امکانات نرم افزار
- امکان تعریف مشخصات کالا
- امکان تعریف معاملات
- پرونده الکترونیک معامله
- تاریخچه معامله
- صدور پیش فاکتور
- صدور فاکتور غیررسمی
- صدور فاکتور رسمی
- لینک اینترنتی مشاهده پیش فاکتور و فاکتور
- ارسال فاکتور از طریق پیامک
- ارسال فاکتور از طریق ایمیل
- تعداد کارریز (روال فروش)
- تعریف مراحل کارریز
- مدیریت امکانات قابل استفاده در هر مرحله کارریز
- اعمال نقش کاربر در مراحل کارریز
- ثبت یاداور برای معامله
- ثبت یادداشت برای معامله
- آپلود مستندات برای معامله و مشتری
- دانلودمستندات برای معامله و مشتری
- گزارشات آماری از وضعیت فروش و فروشندگان
- گزارشات روند از وضعیت فروش و فروشندگان
- گزارشات عملکردی فروشندگان
- کارتابل اینترنتی مشتریان جهت ثبت سفارش
چرا CRM به لین مناسب سازمان شماست؟
4. پشتیبانی
کارشناسان ما در تمامی مسیر در کنار شما هستند و نسبت به رفع نواقص یا توسعه سیستم اقدام می نمایند.
3. بهره برداری
کارشناسان سازمان شما به سادگی آموزش دیده و در زمان کمی نسبت به استفاده از سیستم اقدام می نمایند
2. نصب و استقرار
پس از سفارش خرید در کمترین زمان نرم افزار در سرور و یا هاست اختصاصی سازمان شما نصب می گردد
1. مشاوره و دمو
با توجه به تخصصی بودن نرم افزار های ما برگزاری جلسه دمو می تواند جهت آشنایی با امکانات نرم افزار مفید باشد.