بازاریابی ( Marketing)
سیستم بازاریابی سانا جهت نظم دهی و جلوگیری از شلوغ شدن فرایند CRM طراحی شده است. در سانا جهت بالا بردن بهره وری فرایند های CRM و افزایش فروش نهایی یک پیش مرحله به نام بازاریابی به سیستم اضافه شده است، که وظیفه مدیریت فرایند تبدیل سرنخ به مشتری بالقوه را بر عهده دارد.
به طور مثال شما می خواهید به 10000 هزار نفر از طریق کمپین پیامکی محصول خود را معرفی کنید. ورد یکباره این 10000 نفر به فرایند CRM می تواند تمرکز فروش رو از روی مشتریان بالقوه دور نماید. ماژول بازاریابی به شما این امکان را می دهد که این کمپین را به یک کارشناس با مهلت مشخص ارجاع دهید. این کارشناس به طور مثال با 100 نفری که بر روی لینک موجود در پیامک کلیک شده است تماس گرفته و اشخاصی را که محصول مد نظرشان بود را به CRM ارجاع می دهد.
امکانات نرم افزار
- امکان ایجاد بانک های اطلاعاتی مختلف جهت استفاده چند باره کمپین ها
- امکان تعریف دسته بندی های مختلف در بانک اطلاعاتی
- ایجاد کمپین های پیامکی (دارای هزینه شارژ / نیازمند پنل پیامکی)
- ایجاد کمپین های واتساپی (دارای هزینه شارژ)
- ایجاد کمپین ایمیلی
- ایجاد کمپین تماس
- امکان ارجاع کمپین به کارشناسان با تعیین مهلت انجام
- دارای قیف فروش چهار مرحله ای
- دارای لینک هوشمند (با کلیک مخاطب بر روی لینک موجود در پیامک،واتساپ و ایمیل، کارشناس متوجه کلیک شده و می تواند با شخص مربوطه تماس بگیرد)
- امکان ثبت یاداور برای هر کدام از مخاطبین کمپین توسط کارشناس
- امکان ثبت یادداشت برای هر کدام از مخاطبین کمپین توسط کارشناس
- امکان ارجاع پرونده به CRM در کاریز و کارشناس مشخص جهت شروع پیگیری فرایند فروش
چرا ماژول بازاریابی سانا مناسب شرکت شماست؟
4. پشتیبانی
کارشناسان ما در تمامی مسیر در کنار شما هستند و نسبت به رفع نواقص یا توسعه سیستم اقدام می نمایند.
3. بهره برداری
کارشناسان سازمان شما به سادگی آموزش دیده و در زمان کمی نسبت به استفاده از سیستم اقدام می نمایند
2. نصب و استقرار
پس از سفارش خرید در کمترین زمان نرم افزار در سرور و یا هاست اختصاصی سازمان شما نصب می گردد
1. مشاوره و دمو
با توجه به تخصصی بودن نرم افزار های ما برگزاری جلسه دمو می تواند جهت آشنایی با امکانات نرم افزار مفید باشد.